پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2910
-
الف
+

صعود مهران مدیری و محسن تنابنده به مرحله نهایی

رقابت تنگاتنگ بازیگران در نیمه‌نهایی نظرسنجی بهترین بازیگر طنز ایران ادامه دارد.

رقابت تنگاتنگ بازیگران در نیمه‌نهایی نظرسنجی بهترین بازیگر طنز ایران با پیگیری این رقابت در گروه سوم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه آی‌فیلم، نتایج رقابت گروه اول و دوم از برترین بازیگران طنز در مرحله نیمه‌نهایی با آرای مخاطبان آی‌فیلم مشخص شد؛ و بدین ترتیب مهران مدیری از گروه اول و محسن تنابنده از گروه دوم به مرحله نهایی صعود کرده‌اند.

براساس این گزارش، در رقابت گروه اول از مرحله نیمه‌نهایی، مهران مدیری با کسب 87.79 درصد آرا صعود کرد. رضا شفیعی‌جم نیز با  20.13 درصد آرا از صعود به مرحله نهایی بازماند.

همچنین، در رقابت گروه دوم، محسن تنابنده با 68.05 درصد آرا به عنوان نفر اول جای خود را در مرحله نهایی تثبیت کرد. در این رقابت، احمد مهران‌فر با 31.95 درصد آرا نفر دوم شد.

هم‌اکنون این نظرسنجی در رویارویی سوم خود در حال پیگیری است؛ و امیرحسین رستمی با بهرام افشاری برای صعود به مرحله نهایی با هم به رقابت می‌پردازند. شما عزیزان می‌توانید تا ساعت 17 روز جمعه 15 اسفند، برای شرکت در آن، گزینه مورد نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۰۹۸ پیامک کنید؛ یا با مراجعه به بخش نظرسنجی وب‌سایت آی‌فیلم فارسی، به گزینه مورد نظر خود رای دهید. همچنین می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن جدید شبکه یا اینستاگرام آی‌فیلم فارسی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

گفتنی است، نظرسنجی هر رقابت در مرحله نیمه‌نهایی، پنج روز یک بار خواهد بود. بدین تریتب، نتیجه رویارویی امیرحسین رستمی و بهرام افشاری در رقابت سوم، رضا عطاران و جواد عزتی در رقابت چهارم و علی صادقی و اکبر عبدی در رقابت پنجم نیز به‌ترتیب در ۱۵، ۲۰ و ۲۵ اسفند اعلام خواهد شد.

پس از اتمام مرحله نیمه نهایی، نفرات برتر به مرحله نهایی راه می‌یابند تا در یک گروه پنج‌نفره، از 25 تا 30 اسفند، فینال این نظرسنجی را برگزار کنند.

نتیجه نهایی نظرسنجی برترین بازیگر طنز ایران، سی‌ام اسفند و همزمان با تحویل سال جدید از طریق سایت آی‌فیلم فارسی و شبکه‌های اجتماعی آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش پایتخت۶ مشخص شد

جایگزین هشت و نیم دقیقه مشخص شد

ا.ا/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر